Öppna förskolan

På öppna förskolan får du och dina barn träffa
andra föräldrar och barn.
Här kan du umgås, leka, sjunga
och pyssla om du vill.

Här kan du också få råd och stöd
om det är något du undrar över.
Du behöver inte boka tid. 

Kom när du vill under våra öppet-tider.
Alla barn 0-6 år är välkomna.

Vi har öppet
tisdag klockan 9-15
onsdag klockan 9-12
torsdag klockan 9-15
fredag klockan 9-12

Öppna förskolan har stängt fredag 6 maj.

Har du ett barn som 

är yngre än ett år
är du välkommen på Baby-café
onsdagar klockan 13-15.

Kontakt

Kontakta oss på telefon 054-51 51 71
om du undrar över något.

Sidan uppdaterad: 2016-10-05 0 kommentarer

Kommentarer

Skriv en kommentar